All night long...

Vilken fin överskrift.
Den viskar om någonting som en vacker dag kommer att hända, i alla fall lär någon i världen uppleva det.
Kanske är det långa natten en afton med deklarationer och dåligt kaffe... Eller så är det en lektion i nakenmålning där modellen har svåra problem med sin kropp..? Om det är fallet så är det nog jävligt kasst att erbjuda sig för sådanna förfrågningar. Om man inte försöker ligga med personen som frågar? Självsäkerhet är sexigt.
Hmm.

Jag har inget speciellt att säga idag, men jag är på humör att skriva.
Skall försöka att inte bli så långrandig som jag gärna blir ibland.
Jag har ju faktiskt en image att tänka på. Ibland fantiserar jag om att bli pilot, det är något av en image om ni frågar mig.

jag är arbetslös, förresten.
 Eller nej, jag är arbetsfri.
har blivit uppsagd, och har självmant avbrutit fortsatt, temporär anställning.
min omgivning litar inte på att jag skall söka jobb. Jag älskar när folk försöker komma med inovativa idéer om hur man skall motivera folk.
Den vanligaste är att försöka insuinera(?) någonting om att man har en hyra att betala.
Den har jag aldrig hört!
Men va fan, jag är ju som jag är, så alla påminnelser är ju heltklart nödvändiga.
Om inte annat så är jag förtjust i diskreta förfrågningar om hur det har gått med sökningen av arbeten under dagen,
det är också en favorit!

Borde inte folk veta, korrektion, dom som känner mig, borde inte DOM veta, eller ni... hursomhaver, borde inte dom onämnda individerna veta att jag mår kasst om jag inte får arbeta? Låt mig hugga mig i strupen i sådanna fall?
Äsch, vem jag är jag att klaga? Är redan trött på det i alla fall. Det suger. jag är så rastlös.
Crap.

Älskar dig mamma, lovar att svara när du ringer, har trottatt det har varit någon annan som har ringt.
Älskar dig, lova mig att du tar dig igenom det här! Du ör starkast av alla. Älskar dig.

hej på er.

Kommentarer
Postat av: Anders

*visk* Hur går det med jobbansökningarna *

Skämt å sido. Du säger att du är rastlös, jag har bästa medecinen. Sök jobb ;) Hehe

Nej, du ska träna järnet och se till att hitta det där kreatinet och proteinet billigt. Och så kan du alltid ta reada på vilken av capoera akademinerna som var bra. Där har du nått iaf.

Peace homeboy

2007-10-22 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback