Dom lyckligt lottade...

Det var dom lyckligt lottade
som alltid skrattade i slutet
Det var i regnet framför den vackra utsikten
som den första kyssen fick kraften i ledningarna att dö ut,
 av avund, av svartsjuka, i trånan över det dom aldrig skulle få se.

Tanken på en framtid med dig gör mig nervös-
hur kommer vårat bröllopstal att låta?
Vem kommer ta över dansen för dig på mottagningen?
Det skakar och bultar i mitt börst,
för jag har aldrig varit så lycklig, eller kär.


Puck Caroline Jansson, du gör mig lycklig.

Så det så.


Kommentarer
Postat av: Alex

Vackra ord! :)

Postat av: Puck

Du gör mig alldeles varm och skakig innombords. Utöver febern ;)
Jag älskar dig så oerhört.. längtar tills vi har vår egen bunt med vincentar och sagor

2007-10-23 @ 20:55:18
Postat av: raukan

Hej du! Det var länge sen! Kul att se att du lever. Vad händer? KRAM.

2007-10-24 @ 11:04:29
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Maybach Cars

Thank you for the informative website

2008-05-26 @ 13:09:55
URL: http://maybach-cars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback