ibland tror jag ...

Altså, det kanske är som jag skrev innan, för ett tag sedan, att allt handlar om takt och tempo.
Jag har haft en exemplarisk dag, inledde med att söka arbeten- och efter det har resten flytit på i rätt takt.
Fortfarande arbetslös, men jag känner att gränsen för vad som är aceptabelt..

Jag vet någonstans varför jag kan ha så svårt att acceptera saker,
för jag väntar mig gärna storåd av allt, från första början.
Men så fungerar det inte. Borde ha lärt mig någon form av läxa från arbetet jag blev av med.
Men saker tar tid, och man kanske inte behöver få alla uppenbarelser på en gång.

Hur som helst, så menar jag nog, att dagens lektion kanske är att välbefinnande har med tillfredställelse att göra?
Inga sarkastiska gliringar nu, för jag kanske inte har alla hissar längst upp, alla gånger.

Jaaa, jaa. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja välbefinnande har med tillfredställelse att göra. En mycket bra lektion av dig. Bra gjort :)

2007-10-30 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback