A humble request

Alla dessa oändliga löften, som likt himlavalvets mörkblåskimmer sträcker sig över min horisont.
Mina föredetta trogna älskare, ni som numera ter er likt flugor på mitt smörpapper;
Jag ber er, i uppriktig desperation, visa att ni existerar.
Jag älskar att förvrra er med mina djupgående metaforer, förklara enträgna liknelser utan något behov av det...

Jag lovar att skriva mer, om ni visar erat intresse genom att skicka en kommentar då och då.
Jag ber er, som den förvirrade, lätt-homosexuella poet jag är.

Kommentarer
Postat av: Stefan Atterdal

Jag vägrar ge efter dessa krav på bekräftelse.
KRÄFTA!
Uppgradera mera.
Bloggen är för analog.

Postat av: Alex

Detsamma, min lätt-homosexuella vän :)

2008-02-18 @ 14:27:31
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: J

Jag finns!

2008-02-18 @ 21:12:05
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Slampe

Jag vill bara säga, att kaffe är gott..
Ehm. alltså, vi borde dricka det ? eller.
Aa för det blir godare när du är med.
Som själva livet ser lite bättre ut,
när du är med.
Jag saknar dig, så det gör ont.

2008-02-21 @ 13:47:15
Postat av: Zapp

Man ska inte förakta lätt homosexualitet. Sådana är vi lite till mans... om vi vågar erkänna det. Att kunna erkänna är styrka...

2008-03-09 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback