2008. Wow.

Nu har det gått ett par dagar sedan nyår, och livet är faktiskt likadant.
Ja, det är fortfarande kallt när det är vinter eller höst.
Vi längtar fortfarande efter varmare klimat, man älskar fortfarande med hjärtat
och rökning är fortfarande lika förödande som det var 2007.

Men lite nytt är det allt.
Jag har fått tillbaka min bild på bloggen, *pekar* och den här gången skall ingen logga in på min blogg och ta bort den. Ja, jag vet vem det var. Hm.
Pucksingen har gjort den, och den är jävligt nice, mycket Isak i den.
Det gillar vi.

Ja. Skall på arbets intervju på Tisdag.

Kommentarer
Postat av: J

Den är riktigt fin!
Gott nytt år babe!

Postat av: Alex

Snygg bild! :)

2008-01-06 @ 18:02:37
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback