Shottandes katthår

Jag har katthår i min mun,

jag har ett nytt arbete, och vad som säger mest om samtiden jag låter mina dagdrömmar förvrängas utav, är att jag numera är en man, Det sista var en fiktiv lögn, men den var välmenad. -ande.


Tro nu inte att jag fördömmer vare sig karar eller katthår, men mitt nya arbete är någonting jag gärna talar om.

Ehuru, vägen från att vara en fattig arbetarpojke, till att entra det fjärde ståndet i samhällets smärtsamma hierarki är långt. Och smärtsamt som jag precis sade. NU är det dock så, att jag har avhandlat två arbeten, och är altså numera vuxen nog att inleda en ny affär i mitt verksamma intimliv med samhällsstrukturen som alla älskar med.

Jag är en diskare. Eller, springpojke som vi kom överrens om att jag var. Alla vet ju sedan urminnes tider, att Diskare inte inefattas i maffiafilmer. Detta åtgärdades därför av att jag helt sonika bytte titel, från Diskare till Springpojke.

Sådetså. Om ni vill träffa mig på arbetstid, så får ni dra er till Sveriges Framsida, till den lilla knutpunkten i Göteborgs krämiga centrum. Till Saluhallen. Kom till mitt jobb och säg hej!

Skitnerer :) // Isak


Kommentarer
Postat av: puck

lovelovelove

2008-03-05 @ 14:02:37
Postat av: Natasha

har du haft många besökare än? :P

Postat av: J

Been there -done that... you gotta give me a t-shirt!

2008-03-05 @ 23:53:21
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: rubinum

Coolt, runningboy!
Kram mamma

2008-03-06 @ 09:15:32
Postat av: Natasha

Jo, jag får väl ta o göra de. Men jag ska nog inte ner på en månad eller så men då kasnke jag kommer förbi ;P

hahahah, roligt att de är nån förrutom jag som kommer ihåg den ;P

2008-03-06 @ 11:44:35
URL: http://natash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback