Isak 4.0

Det har sina klara nackdelar med att vara medveten om sina gränser.
Eventuellt så är jag bara bitter över att jag fortfarande inte vet vad jag klarar, eller inte klarar.
Tänk vad mycket enklare det vore om man direkt kunde utesluta saker och ting för att man viste att det låg över vad man kan klara av.
Klart att man hade ju ioförsig missat hur fucking grymt det är att överraska sig själv!

Jo, med det så ville jag alltså presentera den nya, updaterade och ännu opatchade Isak 4,0!
Lite snabbare, lite kortare, lite drygare, lite snyggare, lite starkare och lite mer proffisionell!
Vi kunde dock inte åtgärda dom notoriska stavfelen som föregångarna har dragits med, så dom får ni ha kvar.

Vad är nyhtererna?
1. Den nya och uppdaterade versionen av Isak är numera kompatibel med Skolgång, version 2009 (det senaste inom kloningstekniken som har blivit en Succé i USA).
Jag sitter alltså i skola igen, fast nu är jag alltså redo för att tackla det som skolor gärna kastar på dina intet ontanande elever. Jag läser till undersköterska på Komvux!
Tänk er solikonbabe, kortkort med stora rådjursögon med en lott doft av bubbelgum!
.. det fast på mig då!

2. Den nya versionen av Isak Bergenheim lider av en mild form av bostadslöshet (förväntas åtgärdas av våra tekniker inom kort), och kan därför vara svår att få kontakt med. Om problem uppstår stäng av Routern och Modemet och testa igen!

3. I den nya och kraftfulla versionen, 4.0 ingår numera möjligheten till Singel, ett mycket populärt alternativ av ungdommen (återigen, en "blockbuster" i USA). Tyvärr har våra bristfälliga tekniker glömt att lägga in möjligheten till att stänga av stadiet, singel. Ingen prioritet har dock lagts på problemet.

4. Framtidsutsikter är ledordet i den nyaskolans produkter, och våra genforskare har pressats till sina gränser för att få in termen "Framtid" i Isak, 4.0. Vad detta innebär i längden står ännu skrivet i stjärnorna då beta testerna av Isak 4.0 fick nedprioriteras underförra styrelsemötet, till förmån för våran VDs älskarinnas nagellack. Uppdatering kommer.

Tack för att ni har varlt ISAK BERGENHEIM 4.0, Ny och förbättrad!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Isak som undersköterska med stora bröst och kortkort. Måste klä dig ypperligt ;)



Hej förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback