Det regnade hus!

Idag så vaknade jag i tid. För att inte somna om så satte jag på lite musik på min flashiga telefon.
Till tonerna av soundtracket från.. fan vad heter den..? You know it's hard out there for a piiimp? Fan.
Soundtracket till min morgon färgade hela min.. Hustle and Flow heter den! Så var det. Se den!

I all fall! När jag satt och mumsade i mig min frukost, så lät jag min drömmande blick leka över fönstret och det man ser igenom. Ett grått mörker slog över mig som en blöt handduk över låret. Men det var uppehåll.
Så jag slängde disken i vasken, och drog på mig min tjocktsnygga jacka och joggade ut genom dörren.

Det var som att öppna en burk med jäst makrill. Det var fruktansvärt. Det slog ner molntussar stora som små hus.
Jag drog luvan över min flint och trillade ner för den isklädda trappan, och dagen var igång.

Fortsättningen på dagen har varit eminent. Idag har vi haft Kommunikation, vilket är det roligaste ämnet i världen.
Grymt roligt! Sådeså. Åååh, så ringde det på min telefon. Och i morgon skall jag på arbetsintervju! :D Det ni. Skriver mer i morgon om det!

kommentera nu era jevla jevlar!

// Mistah Boss Player!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaså du hamnade så långt ner i grunden till slut?

Där är det svårt att ta sig ifrån, men skönt att du är tillbaka igen, men kan man tror annat? Du har väl aldrig låtit något dystert styra över dig?

Utan din galna och vilda personlighet så finns det ingen Isak :)

jag måste bara fråga varför du ska på jobbintenvju när du går i skolan? är inte det rätt klantigt?'blink'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback