Damn you, fjällen...

Du stal mina ord. Du stal mitt hjärta. Allt är här, men avståndet till det som är... det går inte att greppa. Så vuxen i din ungdom. Ett lejonhjärta i en liten kvinnas kropp. Grå-blå ögon som du envist förför med. Mina ord tappar sin verkan när du ser på mig.

Glider försiktigt omkring i dina små rutiner. Fnissandes över stigen du har trampat upp i din lägenhet missar jag hur du i hemlighet har fixat ett promenadstråk i mitt hjärta. Där du vandrar, där du ständigt är. Du mumlar när du blir generad, burrar ner ansiktet i det närmsta du finner. Hund som täcke. Och allt du gör förför mig, gör mig toklycklig och flickigt fnittrig.

Hrwh <3

Kommentarer
Postat av: S

Du gör mig galen. Pussgalen.

2010-02-22 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback