Blood transfusion

Högklackade stövlar i latex, enorma stilettklackar. Förvandlar dina spinningtränade ben till det av ett flyende rådjur. Med ditt hår uppsatt i en stram knut i din nacke. Med dina revben masserade av din svart-röda korsett. Bara för mig. När jag ber om din dominans tappar piskan sin poäng.

Du har sett min rygg. Mina ärr- min svank med tigertäckning som aldrig upphör att förvirra. Du frågar om slampan som skadat mig, och jag ger spjäl emot dina giftiga tung utslag. Igen; rikta dom mot mig.

Fullfölj dina åtaganden. Slå mig till backen, rid mig som om du hatar mig. Som om naglarna i mitt bröst aldrig var av passion. Se dig om. Våran nerblodade källarlokal är tom. Helt tom. Så rikta dina rädda blickar mot mig.

En röd hand av dominans över min kind, ett ögonblick av total förvirring. Och tillbaka, under din häl. När jag når mitt klimax i dina ögon. Jag vet att du njuter av din makt. Ditt makabra maktspel som du så briljant utspelar mot min kärlek.

Så sluta tänka. Sluta älska. Sluta beundra.
Jag är inte här för att inspirera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback