Köttbullens tvivel- En skildring i tiden

När man läser titeln på stundens inlägg är det lätt att tro att Herr Författare har trillat och slagit i huvudet i en mattkant som har stärkts av tiden under många år. Så är inte fallet. Tänkte mest updatera lite, eftersom morgonens inlägg inte var så givande om man undrar vad jag gör (vem skulle nu bry sig om nåonting sådant?)!
Så, det jag gör just nu är att steka köttbullar, dricker folköl, lyssnar på en orkester som heter Children of Bodom, med den suveräna och svänginga låten Silent Night, Bodom Night. Värd att lyssnas på vill jag lova. Framförallt för alla akademiker och pensionärer som tycker att P1 har lite för rockigt utbud nu för tiden.

Är förövrigt belägen utanför Kungsbackas centrum just nu, i ett lägenhetshus som ägs (lägenheten i fråga, inte hela huset) av Frkn Gullberg. Hon lämnade precis din lya, lät mig steka färdigt maten för att själv åka och svettas under cykelns tecken i en spinningsal någonstans strax utanför ett annat hus. Det tog ungefär (en tidsriktig uppskattning) 2minuter innan hon ringde och frågade hur det gick. Skönt att hon litar så på mig tycker jag. Vad hon inte vet om är att jag har satt eld på hennes säng, pressat delar av min lekamen mot alla hennes kaffekoppar samt omorganiserat i kryddhyllan så det inte längre står i bokstavsordning! Evil genius? Jojo!

Så, nu ämnar jag dricka mer öl, kanske smygröka på balkongen och pilla navel!
Tills vidare, min sköra vänner!
er vän: Kapten Isse-Fnisse


Kommentarer
Postat av: Ru

Haha... Knäppis!

Hoppas att lägenheten står kvar när lilla fröken kommer tillbaka! =0)



Skönt att du har det bra!



Kraaaam

Postat av: S

Känns bra att jag bara har två kaffekoppar och att du är den enda som dricker ur dem! Ha!

2010-03-15 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback