Sex

Levande ljus, röd siden och romantisk musik
Min tunga gör sig bäst när jag inte pratar
I skuggornas sken, den tredje partern dansar mot väggen

Mitt terretorium, varje centimeter av din nakna hud
Förevigad i mitt sinne, naken i dom flämtade ljusens sken
Dina andetag pulserar, får väggarna att ge sig vika i takt med vår enighet

I vårt gränsland mellan fantasier och verklighet
Fuktiga läppar över bröstvårtor, nertystade stön i symbios
Mina armar håller ner dig, du biter dig i läppen och välkomnar min dominans

Utforskar tanken om att naken är det mest täckande vi har
Våtare en Niagrafallen, fastbunden av egna begär och önskemål
Tvingar dig över kanten, när du når ditt klimax, ditt nirvana och paradis


Kommentarer
Postat av: Hemligt

Hell yeah Issemisse

2010-03-19 @ 18:55:05
Postat av: Zombie

Hupp!

Nu känns det som om man trampade in i något privat. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback