The curtains downfall

Jag besteg mitt berg. Stred mot frihetens negation. Slog ondskans generaler till marken, slog dom blodiga. I rätt namn är allt tillåtet. Ändamålet helgar aldrig medlet. Överheten välsignar våra gärningar, undersåtarna viker av med blicken, slutar ifrågasätta och tömmer sina magasin. Kula för kula, mantelrörelser, tunga själar som ryker av i takt med tomhylsornas möte med den blänkande asfalten.

Det sönderbrända passfotot som startade helvetet för dom oskyldiga. Jag pekar med hela handen mot första bästa. Kräver ögonkontakt, kväver densamme. Respktera den pondus mina porer andas. När färgglada tygstycken på våra bröst definierar vårat pris. När materialet våra skrivbord är gjorda av räddar våra liv. Elfenbens trappor ner i källaren. Ljudisolerade celler med järndörrar, brunnshål i marken, intorkat blod på väggarna.
Där sanningen upphör. Där sanningar skapas.

Kupa dina händer, känn livet födas, släpp lös den vita duvan och andas ut. Dagens krig är över.
Innan morgonen gryr har vi nya anledningar att skipa våran inre rättvisa för. Njut av sekunderna.

Kommentarer
Postat av: S

Min duktiga. Bra jobbat.

2010-03-17 @ 19:18:59
Postat av: Louislena

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback