Tips och tråk

Idag är en fin dag. Igen faktiskt. Det är svårt att tro när man tittar ut genom fönstret.
Det är smågrått och fult ute. Ruggigt på ett dåligt sätt! Statoilmacken på andra sidan vägen ser väldigt glåmig och uttråkad ut. Tror att den tänker tillbaka på alla gånger då solen smekt dess tak, eller när skitläckra brudar smekt dess pumpar! "Oh yeah baby, 95 oktan... Do it!" Inget förspel där inte. Rakt på. In med kortet, ta ett stadigt tag och låt det flöda. Brandfarlig ejakulation! Någonting att ringa sjukhuset för kanske?

Jo! Fin dag var det, och är fortfarande faktiskt. Igår var jag och tränade Taekwon-Do för första gången. Det var hemskt! Och när jag säger hemskt, då menar jag smärtsamt, skrämmande och dunderfint! Som tack för mina ansträningar igår, kan jag inte gå idag. Kan inte vrida min kyckling nacke, eller trampa ner hela tassen när jag nu bestämmer mig för att röra mig från mitt stökiga rum! Lätt värt det dock, och jag ämnar bli slagen på Måndag igen!
Var där med min rumsgranne Liran, som har tränat i tre år. Han envisas med att klaga på mina klagomål och min omanliga smärttröskel. Fy!

Nu nalkas det kaffe, säng och snusande!
Tack för eran tid!

Ooh, och förresten! Måste ju berätta en sak till! Jag och min mamma har ju en del intressen som överlappar varandra. Blandannat tycker vi båda det är fint med poesi och så, och vi har under svaga stunder skrivit tillsammans. Det är roligt. Både att läsa och att utsättas för! Vi (och med Vi menar jag Mamma) har numera gjort en blogg för våra alster! Titta lite på den, och kommentera gärna. Här får ni adressen! http://www.PoeterUtanGranser.blogg.se lagom ödmjuk adress! 

Eran vän och pilot i livet!
Isak

Kommentarer
Postat av: Ru

Haha.. Ja lagom ödmjuk.

Ha en fin dag vännen!



Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback