En författares vånda

alkohol: Tackar som bjuder!
allergi: Pollen och fördommar
armhävningar: Min paradgren! 40 handstående?
blyg: Inte farligt
beroende av: snus, cigaretter, kaffe, socker och poesi
betyg: Mvg i allt! (dvs i ett betyg, streck i resten)
blir glad av att: katter, när folk trillar, fina formuleringar och torra skämt
bor: home is where the heart is. Så jag bor överallt.
dagbok: en gång i tiden.
djur: Saga  
drömmar: Gött väder i morgon och ett bra jobb!
ekonomi: tragisk
familj: Mamma, Pappa, tre systrar, två systerdöttrar med en tredje på väg!
favoritdoft: Sommarregn, flöjt och tärning.
favoritdryck: Folköl, saft och kaffe
favoritfärg: Röd, vit
festar: förbannat lite, ingenting jag saknar speciellt mycket heller.
flyttat: Nomad.
fobi: Bockar av dom en efter en.
foto: Ett tacksamt objekt?
född: 871106
gillar: tevespel, musik, träning, vänner och ensamhet.
graviditet: Asså...
gråter: för allt.
gör dagligen: Snusar, pillar navel å pratar med mamma.
hatar: Fördommar, trångsynthet, folk som tuggar mat med öppen mun och översittare.
hypokondriker: Psykosomatiskhypokondriker utan dess like.
hår: Allt hår skall hållas kort!
imponeras av: Kroppskontroll, omtanke, folk som står för sina värderingar och handlingar utöver det som förväntas.
intressen: Träning, tevespel och närstående människor <3
jobb: Glider.
kaffe: Älskar kaffe!  
kamera: Dom finns överallt och ser allt vi gör!
kläder: Om nödvändigt.
kompisar: få, men nära.
länder jag besökt: Sverige (duh), Norge, Tyskland, Frankrike, Italien, Monaco, Danmark och Turkiet.
längd: Varierar mellan 155 och 171 beroende på dagens hållning.
missbildning: Dom håller min journal dold av en anledning.
mobil: vit-orange som fungerar hyfsat.
motto: Vet inte... Hmmm.
musik: Metall, Jazz, Klassisk, hiphop, RnB, Blues, Pop och Indierock
musikalisk: Heck yes.
märkeskläder: Märker när folk har kläder!
naglar: Ja..?
namn: Isak 
politik: Ajemensan!
rakning: Om Isse själv får välja.
religion: Gud, Karma, Reinkarnation och den mänskliga godheten.
rädslor: Att dö ensam
saknar: Cash moneymoney
samlar: Tevespel och badankor!
sjukdomar: Psykomatiska, om några.
ska göras: Skaffa jobb.
skrattar: Mycket
skönhet: Alla människor är oerhört vackra.
smeknamn: Isse-ponken, Isse-Misse å Isuck
smink: Men va fan?
smärtor: När jag gör mig illa...?
sol: Det absolut bästa som finns!
sover: Väldigt varierande!
sport: Parkour, styrketräning och gymnastik!
stolt över: Familjen, min kroppskontroll och den medmänsklighet som spirar överallt i världen.
stör mig på: tjockskallighet, fördomsfullhet och småsår.
sverige: är väldigt vackert.
syn: på..?
säsong: Vår och sommar.
talang: Allt jag gör!
tandvård: Hatar verkligen tandläkare!
telefonbok: i mobilen!
temperament: Ganska lugn.
tror på: godheten i alla människor.
tränar fysiskt: mycket och ofta i perioder.
tränar psykiskt: Hela tiden, oavbrutet.
tv: How I meet your mother, Wipeout och framförallt Family Guy!
tänker: alldeles för mycket ...
utbildning: LHS.
vikt: Dundertuffvikt!
äcklas av: Odörer.
älskar att: Kramas!
är: Filosofisk, lojal, tankspridd.
är misstänksam mot: Religioner.
äter: helst svensk husmanskost. älskar pizza.
önskar: Ett bra jobb, fortsatt kickassrelation och fina barn i framtiden, samt en rik författarframtid!
önskelista: Hmm... Ee. Jaa. En schysst tisha kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback