25 to life

Missvisande överskrift!

Just nu är världen tyst. Det är som min far brukar säga. "Det är så man kan höra John Blund släppa sig" Och då är det tyst. Världen är på väg att vakna, och det är väldigt skönt att vara först ibland (thats what she said?).
Det är höstmörker ute, och om man kan omfamna mörkret istället för att fly det, så är det verkligen inte så illa.

Idag är en speciell dag. Jag skall nämligen på utbildning! Andra utbildningen/ kursen på en månad, rörande mitt arbete som gymnastikinstruktör på Gymmix i Borås. Förra utbildningen var en tredagarskurs på en Folkhögskola i Vara där jag fick lära mig basen inom instruktörsskap. Och idag är det spetsinriktning på trampett! Jag har varit så spänd inför kursen, och så rädd för att försova mig så jag istället vaknade varje timma fram till halvfem, då jag beslöt mig för att gå upp. Det är mysigt! Kaffe, snus och härlig musik i ensamhet. I den sista timman innan dagen vaknar.

Så, ni får ha en mysig dag mina vänner. Så hörs vi senare <3

Isak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback